- Sales Funnel στον online κόσμο
- Ορθή & αποδοτική προβολή της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα (Στρατηγική)
- Στοχοθεσία αποτελεσματικότητας Κοινωνικών Δικτύων (τι περιμένουμε;)
- Facebook: § «Λυσάρι» Facebook Content
§ Ανατομία ενός post § Συχνότητα Αναρτήσεων § Θεματολογία Αναρτήσεων § Κειμενογραφικές Τεχνικές
- YouTube:§ Θεματολογία
§ Dos & Don’ts στα videos - Instagram: § Online Business Tool – Business Profile § Dos & Dont’s στην χρήση του μέσου
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr &www.marketingconsultant.com.cy ) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από είκοσι χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L’ Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L’ Oreal Professionnel, Lancôme και Kiehl’s. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει 6 βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 και το 2021 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Έχει εκδώσει 2 βιβλία για το μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και 11 ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα.