
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν και το μήνα Μάρτιο 2018 τα θεματικά εργαστήρια που διοργάνωσαν τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης “microSTARS” του ΚΕΠΑ.
Ειδικότερα :
α) Ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία σημείωσε το microSTARS Workshop με θέμα την αξιοποίηση των socialmedia προς όφελος μίας επιχείρησης, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Μαρτίου στα κεντρικά γραφεία του ΚΕΠΑ.
Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων επικεντρώθηκε σε ζητήματα επιλογής των κατάλληλων για την κάθε επιχείρηση, μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στους τρόπους προβολής και προώθησης των προϊόντων / υπηρεσιών τους μέσω αυτών των …καναλιών επικοινωνίας. Οι φιλοξενούμενοι ομιλητές κ.κ. Chryssa Mouratidou και Angelos Mouratidis από την εταιρία In Your City υπογράμμισαν τη σημασία του περιεχομένου content στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τη δύναμη της εικόνας (φωτογραφίας), ως το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς μηνυμάτων, ιδεών, συναισθημάτων.
β) Στις 29 Μαρτίου στις εγκαταστάσεις της προθερμοκοιτίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης, ΟΚ!Τhess πραγματατοποιήθηκαν δύο θεματικά εργαστήρια για θέματα ανάπτυξης εξαγωγών σε νεοίδρυθείσες επιχειρήσεις και την αποτελεσματική συμμετοχή σε εκθέσεις με ομιλητές τον κ. Απόστολο Σαρόγλου, Ιnternational Sales Director της ΖΗΤΑ Σωληνουργία ΑΒΕΤΕ και την Αγνή Παγούνη, Υπεύθυνη του Κέντρου “microSTARS” στη Θεσσαλονίκη.
Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων στα δύο εργαστήρια προερχόταν από τις ομάδες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα του ΟΚ!Thess. Οι συμμετέχοντες στο πρώτο εργαστήριο είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν από τον κ. Σαρόγλου την έννοια του όρου «εξωστρέφεια», να γνωρίσουν ένα γενικότερο πλαίσιο προγραμματισμού των εξαγωγικών βημάτων μίας επιχείρησης αλλά και να ενημερωθούν για πρακτικά ζητήματα, όπως φορτωτικά έγγραφα, όροι πληρωμής, incoterms, πιστοποιήσεις, «μηχανές» αναζήτησης δυνητικών πελατών και επικοινωνία που αποτελούν σημαντικά εργαλεία στην εξαγωγική προσπάθεια κάθε επιχείρησης.
Στο δεύτερο εργαστήριο, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν από την κα Αγνή Παγούνη για τα σημαντικότερα σημεία (tips) που πρέπει να έχουν υπόψη τους για τη συμμετοχή τους σε μία έκθεση αλλά και κατά την διάρκεια αυτής, καθώς και μετά την ολοκλήρωση της δεδομένου ότι η συμμετοχή σε εκθέσεις αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία marketing και προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών μίας επιχείρησης.