
Το ενδιαφέρον τους για τα microSTARS Workshops εξέφρασαν οι διοικήσεις του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας» και του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς, στα δύο εξειδικευμένα θεματικά εργαστήρια, που διοργανώθηκαν το μήνα Απρίλιο 2018, σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς αντίστοιχα. Ειδικότερα:
α) Στο θεματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας», την Τετάρτη 25 Απριλίου 2018 στα κεντρικά γραφεία του Κ.Ε.Π.Α. το θέμα αφορούσε στην αξιοποίηση των Social Media. Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων επικεντρώθηκε σε ζητήματα επιλογής των κατάλληλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τα αρτοποιεία, καθώς και στους τρόπους προβολής και προώθησης των προϊόντων / υπηρεσιών τους μέσω αυτών των καναλιών επικοινωνίας. Η εισηγήτρια του workshop, κα. Αγνή Παγούνη, Υπεύθυνη του Γραφείου microSTARS στην Θεσσαλονίκη, στέλεχος του ΚΕΠΑ, υπογράμμισε τη σημασία του περιεχομένου #content στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τη δύναμη της εικόνας (φωτογραφίας-video), ως το κυρίαρχο μέσο μεταφοράς μηνυμάτων, ιδεών, συναισθημάτων.
β) Αντίστοιχα στο Κιλκίς, επίσης την Τετάρτη 25 Απριλίου 2018, πραγματοποιήθηκε το θεματικό εργαστήριο με τίτλο «Marketing Tips για μικρά καταστήματα λιανικής» που συνδιοργανώθηκε από τα Κέντα microSTARS του ΚΕΠΑ σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Κιλκίς, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Κιλκίς. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα σημεία – κλειδιά για τη δημιουργία μίας εταιρικής ιστοσελίδας, την αλληλεπίδραση της με την παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και τον ανερχόμενο ρόλο του youtube, μέσα από την παρουσίαση του φιλοξενούμενου ομιλητή, κ. Σάββα Σερασκέρη, Creative Director της εταιρίας Ultravision. Επιπρόσθετα, ο κ. Δημήτρης Κατσαρέλλος, Υπεύθυνος του Γραφείου microSTARS στο Κιλκίς, στέλεχος του ΚΕΠΑ, αναφέρθηκε στις νέες τάσεις του λιανεμπορίου σε συνδυασμό με την εφαρμογή τεχνικών «επιθετικού μάρκετινγκ», ενώ εστίασε στα πλεονεκτήματα χρήσης του εργαλείου «επιχειρηματικό μοντέλο καμβά» στο σχεδιασμό τακτικών προώθησης πωλήσεων. Το θεματικό εργαστήριο χαιρέτησαν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς, κ. Παύλος Τονικίδης, τονίζοντας την αναγκαιότητα μετάβασης στη ψηφιακή εποχή των λιανςμπόρων της περιοχής, καθώς και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κιλκίς, κ. Σπυρίδων Μιχαηλίδης και ο Αντιπρόεδρος, κ. Αθανάσιος Καραγκιόζης που αναφέρθηκαν στο φαινόμενο του «ψηφιακού αναλφαβητισμό».