Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των επιχειρήσεων για ζητήματα ψηφιακής επιχειρηματικότητας τα Κέντρα Επιχειρηματικής Ανάπτυξης «microSTARS» του ΚΕΠΑ, διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη και στην Κατερίνη, δύο αξιόλογα θεματικά εργαστήρια (workshops).
Συγκεκριμένα, το workshop υπό τον τίτλο “Online εξυπηρέτηση πελατών” πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του ΚΕΠΑ, την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017, με φιλοξενούμενη ομιλήτρια την κα. Γεωργία Τσιαμαντά, Customer Support & Operations Consultant και Ιδρύτρια της Golden Gate Pro. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την έννοια της διαδικτυακής εξυπηρέτησης πελατών, να μάθουν τρόπους για να οργανώσουν μία τέτοια διαδικασία όπως για παράδειγμα μέσω του e-shop τους ή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και να γνωρίσουν εργαλεία όπως το live chat, το ασύγχρονο chat, το Zendesk.
Το δεύτερο workshop υπό τον τίτλο “Αποδοτική Διαχείριση και Αποτελεσματική Προώθηση Ξενοδοχείου αξιοποιώντας σύγχρονα Digital Εργαλεία” πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017, στην πόλη της Κατερίνης, με φιλοξενούμενους ομιλητές τους κ.κ. Στεφανίδη Γιάννη, Ιδρυτή της ip digital, και Βαρβάρη Γιώργο, Digital Marketing Manager, οι οποίοι έκαναν αναλυτική παρουσίαση του ψηφιακού εργαλείου Hotelook, μέσω του οποίου οι συμμετέχοντες γνώρισαν πως μπορούν να αξιοποιήσουν μια online μηχανή κρατήσεων στο website του ξενοδοχείου τους και να διαχειρίζονται πολλαπλά κανάλια μέσα από ένα ενιαίο channel Manager, με σκοπό να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους και τις πωλήσεις τους, ενώ ακολούθησαν καλές πρακτικές και αποτελεσματικές τεχνικές για την δημιουργία στρατηγικού πλάνου marketing μέσω αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media).
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πατήστε εδώ.