Μεγάλη ανταπόκριση του επιχειρηματικού και μη κοινού στα Remicro LOCAL Workshops που πραγματοποιήθηκαν τον Οκτώβριο σε Δράμα και Καβάλα!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου στη Δράμα, συγκεκριμένα στο Lab40, τη δομή στήριξης επιχειρηματικότητας που αποτελεί πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Δράμας, το θεματικό εργαστήριο με τίτλο ”Πώς μπορεί το digital marketing να βοηθήσει την επιχείρησή μου”.
Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον τους ομιλητές κ. Χρόνη Αγγελίδη, ιδρυτή της Toucan Advertising Agency και την κα. Βασιλική Θεοδωρίδου, Expert της Social Media Jungle, οι οποίοι βοήθησαν τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες να εξοικειωθούν με τις έννοιες digital marketing και marketing funnel, χαρακτηρίζοντας το τελευταίο ως μια ειδική προσέγγιση που αξιοποιεί τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών marketing ανάλογα με το στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας που βρίσκεται ένας πελάτης.
Μέσα από απτά παραδείγματα προς τους συμμετέχοντες, κατέστη κατανοητή η αξιοποίηση της διαφήμισης (ads) σε social media και Google, και η προώθηση μέσω Email marketing. Τέλος, στο θέμα της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media management), έγινε εκτενής αναφορά στα κατάλληλα και χρήσιμα εργαλεία, τα οποία σε συνδυασμό με τους στόχους του κάθε επιχειρηματία, μπορούν να βοηθήσουν και γιατί όχι να “απογειώσουν” μια επιχείρηση.
Στην Καβάλα, οι συζητήσεις των Remicro LOCAL Workshops τέθηκαν γύρω από τις πωλήσεις και την οργάνωση και ανάπτυξη του πελατολογίου μίας μικρής επιχείρησης, καθώς και την σημασία του branding για την βιωσιμότητα ενός προϊόντος και την αξιοποίηση εμπορικών ευκαιριών.
Έντονο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο πρώτο θεματικό εργαστήριο με επίκεντρο τις “πωλήσεις” που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022 στην Καβάλα. Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν με ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή τον φιλοξενούμενο ομιλητή μας, κ. Χασιώτη Σταμάτη, ιδρυτή της The New Good Life insurance, ο οποίος υπογράμμισε την σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης και της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών για μία σωστή ανάπτυξη πελατολογίου και κατ’ επέκταση ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Στο συγκεκριμένο εργαστήριο δόθηκε η ευκαιρία της εξοικείωσης με έννοιες και τεχνικές πωλήσεων που κάνουν τη διαφορά, αναδεικνύουν έναν επιχειρηματία και οδηγούν σε αύξηση εσόδων. Ο ομιλητής μας, μέσα από την ενδιαφέρουσα διαδραστική παρουσίασή του και τη συζήτηση με τους παρευρισκόμενους, είχε ως στόχο στελέχη κι επιχειρηματίες να δουν με ποιες μεθόδους μπορούν να δημιουργήσουν, να στηρίξουν και να διατηρήσουν το πελατολόγιο της επιχείρησής τους δουλεύοντας με δομημένο τρόπο πάνω στη διαχείριση των συστάσεων και σε τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών. Τέλος δόθηκε έμφαση στην κατάλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων καναλιών αναζήτησης νέων ευκαιριών αλλά και στην αποτελεσματικότητα της εφαρμογής κέντρων επιρροής για την ανάδειξη μιας επιχείρησης.
Ο Οκτώβρης στην Καβάλα “έκλεισε” με ένα workshop – αφιέρωμα στη σημασία του σωστού και ολοκληρωμένου branding μιας επιχείρησης. Τα ερωτήματα που τέθηκαν αφορούσαν στα κύρια συστατικά του branding, στη στρατηγική και τις 10 “εντολές” του σωστού branding, ώστε να μετατραπεί κατάλληλα μία ιδέα σε επωνυμία αλλά και να οδηγηθεί σε επιτυχία η επιλεγείσα επωνυμία – brand.
Απαντήσεις στα ανωτέρω ερωτήματα έδωσε ο φιλοξενούμενος ομιλητής μας, κ. Κυριάκος Αντωνιάδης, Brand Designer & Specialist, Strategist, και ιδρυτής της Panda Creative, κατά τη διάρκεια του θεματικού εργαστηρίου με τίτλο “Πώς μια ιδέα μετατρέπεται σε πετυχημένη επωνυμία-Brand” , που πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022 στο γραφείο του ΚΕΠΑ στην Δημοτική Αγορά Καβάλας. Στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκε η σημασία του branding για τη βιωσιμότητα ενός προϊόντος και την αξιοποίηση των εμπορικών ευκαιριών. Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τον ομιλητή μας ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία της τήρησης προτεραιότητας των 10 εντολών του σωστού branding.
Ο κ. Αντωνιάδης τόνισε πως το branding είναι η ταυτότητα της επωνυμίας μιας επιχείρησης και η δημιουργία του απαιτεί μια συγκεκριμένη διαδικασία βημάτων οργάνωσης, καταγραφής, μελέτης και στρατηγικής, ώστε η σύλληψη μιας ιδέας να μετατραπεί σε brand name, brand culture και strategy και να καταλήξει σε μια πετυχημένη επωνυμία, η οποία θα απαιτήσει με τη σειρά της την κατάλληλη προώθηση, με οδηγό τη συνέπεια και συνέχεια.