
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι τέσσερις θεματικές ενότητες των microSTARS Workshops που διεξήχθησαν Σεπτέμβριο και Οκτώβριο του έτους 2018, με κεντρικό θεματικό άξονα τη διαχείριση των social media, και τα οποία “φιλοξένησε” ο πολυχώρος δημιουργικής απασχόλησης Κήπος Σεμινάρια.
Ειδικότερα, στο πρώτο workshop έγινε μία εισαγωγή από την Υπεύθυνη του Κέντρου microSTARS Θεσσαλονίκης, κα. Αγνή Παγούνη, στην έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας και μία παρουσίαση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με την μεγαλύτερη απήχηση στο ευρύ κοινό, καθώς και των χαρακτηριστικών τους, αντίστοιχα, ενώ κατά την διάρκεια των επόμενων τριών θεματικών εργαστηρίων, έγινε αναλυτική παρουσίαση των μέσων Facebook, Linkedin, και Instagram.
Ο πρώτος φιλοξενούμενος ομιλητής, κ. Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Marketing & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων της εταιρίας Marketing Consultant αναφέρθηκε στην «παρουσία» μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο (Ιστοσελίδα, EShop, Facebook, Twitter, Υoutube, Blogs), η οποία πρέπει να λειτουργεί ως «πύλη εισόδου» νέων πελατών προς την ίδια την επιχείρηση, επισημαίνοντας ότι το Facebook, είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά επιχειρηματικά «εργαλεία», μέσα από τα οποία, μικρές – κυρίως – επιχειρήσεις, μπορούν να το αξιοποιήσουν για την προσέλκυση / απόκτηση νέων πελατών και τη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων, μέσω ανάπτυξης της ηλεκτρονικής σχέσης και επικοινωνίας.
Για τη δυναμική του Linkedin μίλησε ο δεύτερος φιλοξενούμενος ομιλητής, κ. Στέφανος Σκλαβενίτης, Ιδρυτής της Flipside Digital Media, και Linkedin Trainer. Το Linkedin δύναται να αποτελέσει ίσως το πλέον επαγγελματικό «εργαλείο» δικτύωσης με μελλοντικούς συνεργάτες και πελάτες για επιχειρηματίες ή στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να προσελκύσουν «κίνηση» (traffic) στο εταιρικό τους website, να βρουν τρόπους για να φτάσουν σε prospects και leads, να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα δημιουργώντας μία κοινότητα από “followers” αλλά και να ανακαλύψουν χρήσιμες πληροφορίες για συνεργάτες και ανταγωνιστές.
Τέλος, η κα. Φωτεινή Βαβίτσα, Marketing Manager της εταιρίας PURO Hellas παρουσίασε με απλό και ιδιαιτέρως αναλυτικό τρόπο τη χρήση του Instagram, προκειμένου μία επιχείρηση να αναδείξει την εταιρική της ταυτότητα, να ενδυναμώσει το brand name της. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις εξελίξεις που δημιούργησαν οι νέες τάσεις Instagram, να αξιοποιήσουν αυτές τις τάσεις προς όφελος των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησης τους, καθώς και να γνωρίσουν τρόπους που θα τους διευκολύνουν να κατασταλάξουν στο ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του δικού τους Brand, και πως θα τα αναδείξουν μέσω του Instagram.