
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία ο φετινός κύκλος των RemicroLOCAL Workshops για την Θεσσαλονίκη με την διεξαγωγή δύο θεματικών εργαστηρίων στους φιλόξενους χώρους της Χ.Α.Ν.Θ. και επίκεντρο τον ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση αυτών στον ψηφιακό κόσμο.
Στο πρώτο θεματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 , οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να κατανοήσουν την χρησιμότητα των ψηφιακών τεχνολογιών / λύσεων που προτίθενται να εφαρμόσουν στην επιχείρηση τους, αλλά και να προβούν στην αξιολόγηση των κατάλληλων τεχνολογικών λύσεων και εργαλείων που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησης τους. Συγκεκριμένα, ο ομιλητής μας, κ. Αχιλλέας Τριανταφυλλίδης, Managing Partner της iQom – Όμιλος Epsilonnet – έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αξία των νέων τεχνολογιών στις επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα ανέδειξε νέες στρατηγικές πλήρως εφαρμόσιμες στο διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικά και τεχνολογικά περιβάλλον. Επιπλέον, έμφαση δόθηκε στο ρόλο των ψηφιακών λύσεων όπως τις αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής, μέσω της εμπειρίας του πελάτη – UX -, του Retail Software και πως αυτό μπορεί να συνεισφέρει καθοριστικά στο Omnichannel Retailing, την πιστότητα των πελατών, το automation και τον καθοριστικό ρόλο που έχει το reporting στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, κυρίως για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Στο δεύτερο θεματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022, οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να κατανοήσουν έννοιες όπως οι καμπάνιες ψηφιακής προβολής, μεταξύ αυτών οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media ads), οι διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης (google ads), καθώς και το email marketing. Συγκεκριμένα, ο ομιλητής μας, κ. Άγγελος Συναδάκης, e-Commerce Consultant και ιδρυτής της Social Mind , έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αξία της στόχευσης κοινού αλλά και στους στόχους που θέτει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) για κάθε του καμπάνια. Επιπλέον, μέσα από απτά παραδείγματα, ανέλυσε τα βήματα για την διαμόρφωση μίας προωθητικής ενέργειας ανά κατηγορία ψηφιακής προβολής.
#digital #digitaltransition #digitaltools #digitalmarketing #emailmarketing #eCommerce #eshops #onlinecampaigns #onlinecampaigns4eshops #digitalcampaigns #digitalskills #skills #workshops #remicroLOCAL #ΚΕΠΑ