Ένας άκρως εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου της Θεσσαλονίκης και του φιλοξενούμενου ομιλητή μας, κ. Κωνσταντίνου Παπαχατζή, Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας Ανάδειξη, διεξήχθη κατά την διάρκεια του πρώτου θεματικού εργαστηρίου με τίτλο «Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση Πελατών» που πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022 στους φιλόξενους χώρους της ΧΑΝΘ.
Στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκε η αξία που επιφέρει η χρήση των σωστών τεχνικών εξυπηρέτησης για την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης, καθώς και η σημασία της άριστης εξυπηρέτησης πελατών – Customer Service – με την τάση της αγοράς για μετάβαση στην “Εμπειρία Πελατών” – Customer Experience – να είναι διαρκώς αυξανόμενη. Ο κ. Παπαχατζής ανέλυσε διεξοδικά τις διαφορές μεταξύ Customer Service και Customer Experience, ενώ μέσα από απτά παραδείγματα προς τους συμμετέχοντες, κατέστη κατανοητή η εφαρμογή πελατοκεντρικής προσέγγισης από μία επιχείρηση.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου θεματικού εργαστηρίου με θέμα το e-Commerce και τους τρόπους βελτίωσης της αποδοτικότητας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022 στη ΧΑΝΘ, οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον την παρουσίαση που επιμελήθηκε και ανέπτυξε ο κ. Άγγελος Συναδάκης, CEO, e-Commerce Consultant της εταιρίας Social Mind.
Στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκε η μέθοδος των «7 KPIs». Μία μέθοδος, η οποία εστιάζει σε 7 συγκεκριμένα στατιστικά δεδομένα, προκειμένου να αξιολογήσει ο επιχειρηματίας την αποτελεσματικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό ωστόσο, είναι το πρώτο βήμα για να μετρήσει κάποιος την αποδοτικότητα ενός eshop και αφορά στην αξιολόγηση των στοιχείων που λειτουργούν ή δεν λειτουργούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εν συνεχεία, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν κάποιες από τις ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να βελτιώσουμε αυτά τα στοιχεία διαφοροποιώντας την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών μας. Κλείνοντας, ο κ. Συναδάκης παρουσίασε αναλυτικά 17 σημαντικά σημεία – κλειδιά ή αλλιώς “λειτουργικότητες” που κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να έχει το 2023, προκειμένου να επιτύχει περισσότερες πωλήσεις.
Ένας άκρως εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου της Καβάλας και του φιλοξενούμενου ομιλητή μας, κ. Χαραλαμπογιάννη Νίκου, έλαβε χώρα την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022, κατά την διάρκεια διεξαγωγής του πρώτου για το φθινόπωρο Remicro LOCAL Workshop με θέμα τα χρηματοδοτικά εργαλεία.
Τους συμμετέχοντες στο θεματικό εργαστήριο καλωσόρισε η Υπεύθυνη του Γραφείου, κα Μαργαρίτα Φυδανάκη που μέσα από μια σύντομη παρουσίαση ενημέρωσε το κοινό για τις δράσεις του έργου μας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο Συντονιστής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Αναπτυξιακού Νόμου & Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων από την εταιρία ena Σύμβουλοι Ανάπτυξης, κ. Νίκος Χαραλαμπογιάννης, ο οποίος παρουσίασε αναλυτικά τα βασικά χαρακτηριστικά του Νέου Αναπτυξιακού Νόμου 4887/2022, που αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο χρηματοδότησης για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα έγινε εκτενής αναφορά στις δύο ενεργές προσκλήσεις του, που αφορούν στα καθεστώτα «Μεταποίηση –Εφοδιαστική Αλυσίδα» και «Ενίσχυση Τουριστικών Επενδύσεων».
Η εισήγηση του κ. Χαραλαμπογιάννη απέφυγε τα στερεότυπα των παρουσιάσεων, καθώς η χρήση πολλαπλών παραδειγμάτων και η ανάδειξη των λεπτομερειών του νόμου δημιούργησαν πληθώρα ερωτημάτων από τους παρευρισκόμενους για τις επιχειρήσεις τους, γεγονός που επιβεβαίωσε το έντονο ενδιαφέρον των επιχειρηματιών από την ευρύτερη περιοχή της Καβάλας για ουσιαστική υποστήριξη και ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με σκοπό τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και την διεύρυνση της παραγωγικής βάσης περιφερειακά στη χώρα μας.
Κατά την διάρκεια του δεύτερου θεματικού εργαστηρίου με θέμα το ψηφιακό marketing, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022, οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση που επιμελήθηκε και ανέπτυξε ο κ. Αγγελίδης Χρόνης, ιδρυτής & Marketing Manager της Toucan Advertising Agency.
Ο φιλοξενούμενος ομιλητής μας, βοήθησε τους παρευρισκόμενους επιχειρηματίες να εξοικειωθούν με τις έννοιες digital marketing και marketing funnel, χαρακτηρίζοντας το τελευταίο ως μια ειδική προσέγγιση που αξιοποιεί τη χρήση διαφορετικών στρατηγικών marketing ανάλογα με το στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας που βρίσκεται ένας πελάτης. Με γνώμονα την επιτυχία και τους προσωπικούς στόχους του καθενός, έγινε εκτενής αναφορά στα κατάλληλα και χρήσιμα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με τα οποία μπορεί κανείς να έχει τη καλύτερη δυνατή προβολή των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησής του.
Μέσα από απτά παραδείγματα προς τους συμμετέχοντες, κατέστη κατανοητή η αξιοποίηση της διαφήμισης (ads) σε social media και Google, και η προώθηση μέσω Email marketing. Τέλος, κατά τη διάρκεια των ερωτήσεων από πλευράς των συμμετεχόντων προς τον ομιλητή μας, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση από τον ίδιο, στο θέμα της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media management) και στην αξία της ποιότητας έναντι της ποσότητας κατά την προβολή μιας επιχείρησης.