
Δυναμικό “παρών” του επιχειρηματικού κόσμου της Καβάλας στα Remicro LOCAL Workshops, που πραγματοποιήθηκαν τον μήνα Ιούνιο στους χώρους του ΚΕΠΑ εντός της Δημοτικής Αγοράς Καβάλας.
Συγκεκριμένα την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022, στο workshop με θέμα “Πώς θα διαχειριστώ το eshop μου για συνεχείς και αποδοτικές πωλήσεις”, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον φιλοξενούμενο ομιλητή μας, κ. Άλκη Πολιουδάκη, Marketing Expert και ιδρυτή της hello advertising, για τις νέες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μεταξύ αυτών το “live” shopping, που αποτελεί μία διαφορετική οπτική στο ζήτημα της προβολής προϊόντων ή/και υπηρεσιών.
Ξεκινώντας από τα βασικά στοιχεία σχετικά με τη δημιουργία ενός eshop, ο κ. Πολιουδάκης έθεσε ένα βασικό ερώτημα στους συμμετέχοντες, για το ποιος είναι αυτός που θέλει τελικά να δημιουργήσει ένα eshop’: “κάποιος που έχει ήδη ένα φυσικό κατάστημα ή κάποιος που διαβλέπει μια ευκαιρία και θέλει να πουλήσει online;” ενώ σε δεύτερο χρόνο αναφέρθηκε στα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσει ένας μικρός επιχειρηματίας για να δομήσει το ηλεκτρονικό του κατάστημα, με το τρίπτυχο “Branding – Awareness – Ads & Sales” να βασίζεται στη φιλοσοφία του “Marketing Tree”. Εν συνεχεία, ο φιλοξενούμενος ομιλητής μας ανέλυσε τον κανόνα 30-40-30, υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα της κατανομής των δαπανών κατασκευής, προβολής και προώθησης ενός eshop, αλλά και πώς αυτά συνδυάζονται με τις τακτικές προσέλκυσης / διεύρυνσης πελατών, καθώς και με τη στρατηγική online πωλήσεων, προκειμένου να καταστεί το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επικερδές.
Επιπρόσθετα, την Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022 στο workshop με θέμα “Πώς θα διαχειριστώ τα social media για συνεχείς και αποδοτικές πωλήσεις”, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από την φιλοξενούμενη ομιλήτρια μας και στέλεχος του ΚΕΠΑ, κα. Αγνή Παγούνη, για τις νέες τάσεις που επικρατούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις ψηφιακές δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξουν οι μικροί επιχειρηματίες προκειμένου να μπορέσουν να δομήσουν την στρατηγική της ψηφιακής επικοινωνίας για την επιχείρησή τους, να εξοικειωθούν με την έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας, να γνωρίσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) με την μεγαλύτερη απήχηση στο εκάστοτε κοινό-στόχο, καθώς και τα χαρακτηριστικά τους αντίστοιχα, αλλά και τις τακτικές για την καλύτερη δυνατή διαχείριση και προβολή των προϊόντων / υπηρεσιών τους στον ψηφιακό κόσμο.