Σε μία κατάμεστη αίθουσα από νέους και νέες, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα: «Παραδοσιακό VS Ψηφιακό Marketing» την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσααλονίκης, που διοργάνωσαν από κοινού το Κέντρο Επιχειρηματικής & Πολιτιστικής Ανάπτυξης (ΚΕΠΑ) μέσω της δομής των Κέντρων Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης “microSTARS” που έχει δημιουργήσει και η οικονομική ιστοσελίδα inefan.gr.
Την εκδήλωση αρχικά χαιρέτισαν οι εκπρόσωποι των δύο συνδιοργανωτών, ενώ στη συνέχεια οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την έννοια “digital Marketing” και τον κόσμο της ψηφιακής εποχής, όπως καίρια τόνισε η κα. Χριστίνα Μπουτσούκη, Καθηγήτρια του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο ΑΠΘ στην εναρκτήρια ομιλία της, αλλά και να γνωρίσουν εν συνεχεία, τις τακτικές που ακολούθησε η εταιρεία ”ΘΕΣγάλα Πιες”, η οποία έχει αξιοποιήσει ταυτόχρονα στρατηγικές παραδοσιακού και ψηφιακού marketing, τις οποίες παρουσίασε ο κ. Κυριάκος Κατσαρός, Προϊστάμενος Δικτύου Θεσσαλονίκης του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα. Παράλληλα, η κα. Χρύσα Φακή, Marketing Manager της εταιρίας IP Digital, ανέδειξε τη δυναμική του digital marketing, παρουσιάζοντας την περίπτωση της “Polis Luxury Apartments & Studios”, η οποία μέσα σε έναν χρόνο λειτουργίας αύξησε τις πωλήσεις/κρατήσεις της, ακολουθώντας κατά 99% on line “εργαλεία” προβολής και προώθησης.
Ακολούθως ο ομιλητής, κ. Βασίλης Γκογκίδης, Gamification Consultant στην εταιρία με έδρα το Λονδίνο, Gamification+ Ltd, ανέπτυξε στη διαδραστική του ομιλία τον όρο “gamification”, την πρόκληση που προσφέρει η συμμετοχή στο “παιχνίδι”, τόσο σε επίπεδο παραδοσιακού όσο και σε digital marketing, προκειμένου οι marketers και οι επιχειρήσεις να έχουν στα χέρια τους μετρήσιμα αποτελέσματα ως προς την πιστότητα και τη δέσμευση των πελατών τους προς το προϊόν (brand), ή την παρεχόμενη υπηρεσία τους.
Τέλος, εκ μέρους του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, χορηγού φιλοξενίας της εν λόγω εκδήλωσης, η κα. Σοφία Τσιπτσέ, Δικηγόρος και συνεργάτης του ΒΕΘ, έκανε μία σύντομη παρέμβαση παρουσιάζοντας το πρώτο Κέντρο Διαμεσολάβησης της Βόρειας Ελλάδας, το οποίο ακολουθεί τις τάσεις της ψηφιακής εποχής παρέχοντας και διαδικτυακούς τρόπους επίλυσης διαφορών.
Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Ευθύμης Κάλφας, Community Director, της MediaView Publishing και του φοιτητικού portal, mycampus.gr, ο οποίος εύστοχα υπογράμμισε ότι μπορεί όλοι οι δρόμοι να οδηγούν στον “ψηφιακό” κόσμο, μία ολοκληρωμένη όμως στρατηγική marketing προϋποθέτει γόνιμες συνέργειες μεταξύ παραδοσιακών τακτικών και digital εργαλείων, όπως προανέφερε και η κα. Μπουτσούκη στην δική της παρουσίαση.