
Διεξαγωγή του 2ου peer-learning εργαστηρίου, στο πλαίσιο του έργου Design Impact Observatory (DesImO)
Στις 10 και 11 Νοεμβρίου 2021 έλαβε χώρα διαδικτυακά το 2ο peer-learning workshop του έργου Design Impact Observatory (DesImO).
Τα μέλη της ομάδας έργου από 4 οργανισμούς (ΚΕΠΑ – Ελλάδα, Danish Design Centre – Δανία, PDR of Cardiff Metropolitan University – Ην. Βασίλειο, Estonian Design Centre – Εσθονία) διαμοιράστηκαν την εμπειρία από την πιλοτική χρήση των διαμορφωμένων εργαλείων διερεύνησης της υφιστάμενης κατάστασης του Design στις επιχειρήσεις και του αντίκτυπου από σχετικές παρεμβάσεις, καταλήγοντας στη βελτιστοποίηση του προτεινόμενου μεθοδολογικού πλαισίου.
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της δοκιμαστικής εφαρμογής των δύο ερευνητικών εργαλείων «Ερωτηματολόγιο για την υφιστάμενη κατάσταση του Design στις επιχειρήσεις» (State of Design Questionnaire) και «Ερωτηματολόγιο για συγκεκριμένη παρέμβαση/πρόγραμμα/υπηρεσία» (Questionnaire for Interventions) που προηγήθηκε στις αντίστοιχες χώρες των οργανισμών που συμμετέχουν στο έργο. Πιο αναλυτικά, οι εταίροι αναφέρθηκαν στις διαφορετικές μεθόδους έρευνας που χρησιμοποίησαν, στη διαδικασία επιλογής και εντοπισμού των κατάλληλων ανθρώπων στις επιχειρήσεις που θα λάμβαναν μέρος στην πιλοτική έρευνα, καθώς επίσης και στην αξιολόγηση των ίδιων των ερωτηματολογίων σε σχέση με την έκταση, το περιεχόμενο και τη διατύπωση των επιμέρους ερωτήσεων / πιθανών απαντήσεων, τόσο από την πλευρά των ερωτηθέντων όσο και από την πλευρά των συνεντευκτών. Στη συνέχεια της συγκέντρωσης του συνόλου των αποτελεσμάτων της ανατροφοδότησης, εντοπίστηκαν τα κοινά σημεία καταγραφής, αναδείχθηκαν εκείνα που χρήζουν ιδιαίτερης μέριμνας και έγιναν οι απαραίτητες προσαρμογές στα αντίστοιχα εργαλεία.
Όλα τα παραπάνω θα ενσωματωθούν στο Design Options Paper (DOP) που αποτελεί το τελικό παραδοτέο του έργου, έναν πρακτικό οδηγό στη διάθεση όποιου οργανισμού επιθυμεί να τον αξιοποιήσει για την παρακολούθηση του Design και τη μέτρηση του αντικτύπου του στις επιχειρήσεις.